En shopaholics bekännelser



Sitter och drygar och har inget att göra... väntar på att prinsen ska komma hem från Johan (han hjälper honom med nåt).. sen ska vi i alla fall åka och handla lite. Behöver köpa hem lite ingredienser till det jag ska baka sen. Och även till maten. Sitter och tittar på Fab 5.. hehe gillar det programmet...

Jag längtar så till En shopaholics bekännelser kommer på bio... den vill jag gå och se. Har ju läst boken... och ska läsa En shopaholic i New York, när jag läst ut den boken jag läser nu... I dina kläder...

Ha d gott.... Hörs!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men du! Ska vi kolla på den på bio tillsammans? Vet du vilket datum den kommer?

Pöss!

2009-03-07 @ 17:16:35
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ahh såg att den ahr premiär den 20:e mars... de e ju snart ju!! hehe puss!

2009-03-07 @ 17:23:40
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback