Ensam hemma

Hej på er!
Nu e jag ensam hemma. Dennis kom hem vid 15 men åkte igen vid 16 för han ska se på hockey ikväll... Sverige och någon.... Tjeckien elr vilka det var....
Det var så mysigt när han kom hem och väckte mig (jag har jobbat i natt) och bara låg och kramade om mig en lång stund. Så mysigt!

Nu har jag en färdig fryst fiskgratäng i ugnen. Drygt att behöva sitta och äta själv.. men det är skönt att maten tillsagas av sig själv i ugnen iaf... Jag brukar passa på att äta fisk när Dennis inte är hemma för han tycker inte om det.

Nä nu orkar jag inte skriva mer!

Ha en bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Nej, det blev inget till mej själv denna gången.. Men nästa gång är det min tur :)



Ha en trevlig kväll!

2009-03-31 @ 19:48:50
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback