God morgon Bloggen..

Hur kul är det att vakna kl.04.30 klarvaken?? Som tur är lyckades jag somna om. Vaknade vid 06 när prinsen skulle upp till jobbet och sen somnade jag om igen. Så nu har jag varit uppe sen strax innan 09. Det är ganska tidigt även det för en nattarbetare som mej. Jag kräver mycket sömn.
Brukar bli lite mindre sömn på sommaren, då man blir piggare i sig själv.

Nu har jag ätit god frukost, hunden och katterna har fått påfyllning i skålarna och nu ligger doggi i sin korg och tuggar på ett ben hon fick igår.

Idag händer inte ett piss.. ska ha en riktig slappadag. Kanske ta mig hän med stökrummet, som jag kallar det. Det ser ut som en bomb slått ner där. Så det är tur att man kan stänga dörren där hehe....

Hoppas ni andra får en skön dag, vad ska ni hitta på?? =)

Pussss

Kommentarer
Postat av: Milla

God morgon :) Hoppas du får en härlig slappisdag :)

2009-03-17 @ 10:39:13
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback