Lunch på stan m.m

Hallå på er!
Snart är denna dagen oxå förbi. Helt underbart att det är jätteljust ute fast att klockan redan är 19 på kvällen... Så härligt!
Idag träffade jag min goa vän Jenny. Vi har så kul ihop =) Hon shoppade massa fint =) Klänning o linnen och prydnadskuddar till hennes nya soffa som kommit idag. Hade oxå velat shoppa så mkt. Det kliade i fingrarna. Men jag lyckades åka från stan med endast en liten kasse från H&M innehållande trosa och BH i vitt.
Ska ju shoppa järnet i Sthlm om endast 24 dagar kvar! OOh vad jag längtar!
Vi lunchade även på den "nya" Thairestaurangen i stan. Jättegod buffé blev det.. gott gott! Den rekommenderar jag minsann! Kaffet (som oxå ingick) glömde vi bort tyvärr... hehe...

Om en timme ska jag åka till jobbet. Har nog endel att göra. Det hade vi sist iaf. Men natten går säkert fort då.

Btw, idag är det ett år sedan jag krockade med min bil, vad tiden gått fort egentligen. Men jag minns det som det vore igår. Usch usch..  Hela år 2008 var mitt otursår... Det hände iofs en bra sak.. att jag fick en fast tjänst =)


Nä, nu ska jag gosa med Dennis innan jag måste bege mig till jobbet!
Ha en bra kväll!

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja va duktig du va i stan idag som bara köpte BH & trosa! =) Hehe men tänk så kul sen i STHLM å ha massa penagr att shoppa för!! Då lär ju jag va avis sen när du kommer hem! :P

Hoppas de går bra inatt å kör försiktigt!!!!

Puss puss!

2009-03-30 @ 20:09:01
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback