nya kläder och så klart Magnus! =)

Heej!
Tänkte skriva lite nu innan jag hoppar i säng. Kan ju inte påstå att min dag blev riktigt som planerat. Jag kunde aldrig somna efter jobbet!! Suck suck! Så nu har jag varit vaken i si så där 31 timmar.. Har hunnit med en hel del, men ändå inte allt jag skulle behövt. När Dennis kom hem från jobbet åkte vi in till stan och shoppade. Han köpte ett par vita Adidas skor. Och jag köpte en svart top, ett vitt skärp och ett par jeanslegging. Jag älskar ju både jeans och leggings, så det är en kanon uppfinning tycker jag allt.. få två flugor i en smäll =)
När vi va i stan träffade vi min syster yster Annika och hennes fästman Magnus. Och vi åt pizza tillsammans på Monte Matre. Mycket gott va det!
Efter det åkte Dennis och jag och riktigt stoorhandlade på CityGross... smällde över 2000kr i den affären hehe.. Men nu ekar det inte i kylskåpet längre iaf ;P
Baka hann jag inte med ikväll.. får göra det imorgon bitti... daimcheesecaken som jag ska göra måste ju vara i frysen ett par timmar och stelna till..

Kul va det oxå ikväll att Magnus Samuelsson vann =) Men Lailas sista dans va ju underbar! Men jag tycker Magnus är en värdig vinnare =) Kul!

Nä, nu är jag verkligen helt svimfärdig av trötthet. Mår illa... bläärk... Lite sömn ska sitta fint nu..

Puss & kram


P.s. Vad tycks om mina nya kläder?? =)

Kommentarer
Postat av: siz

Snyggt

2009-03-28 @ 11:18:54
Postat av: Jenny

Ohh så fint! Ja jag e ju me ute efter jeansleggins.. letade i Rbt idag men hittade inga... får bli kna istället :P

Jättefint me toppen å skärpet till :)

Puss på min fina gumma!

2009-03-28 @ 19:15:47
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback