Pälsklingar

Hej på er!
Är precis hemkommen efter en liten runda i skogen med mina pälsklingar och älsklingen.
Wilma, Turbo och Dennis. Engman fick stanna hemma. Han är så rädd av sig lilla gubben. 

I helgen har jag bara jobbat o jobbat o sovit o ätit. Det har varit rätt bra på jobbet iaf. Har fullt upp på nattrundan nu, som tur är kan man hjälpas åt lite mellan patrullerna,
Btw vi ska få en ny chef. Vår nyvarande chef Bodil ska sluta. Jag tycker det är hemskt tråkigt :-( Hon har varit så lätt att prata med och allt.. Kanonbra tycker jag. Så det har jag varit riktigt ledsen över sen jag fick veta det.
Istället kommer vi få en ny manlig chef som heter Per. Han är nu chef över Nattpatrullen i Ronneby och nån hemtjänst. Så förhoppningsvis har han mycket erfarenhet och så.

Idag ska vi göra stek till middag. Det är min absoluta favoritmat =) Synd att den tar sån tid i ugnen i lergrytan.

Nä nu orkar jag inte skriva mer här. Va en liten uppdatering iaf.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så härligt med en promenad! Har ni haft fint väder idag? =)

Hoppas att maten blev god!

Puss

2009-03-22 @ 23:51:19
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback