Party Lite

God morgon!

Ååhh varför skulle jag vakna så tidigt idag igen?? Kl.08.00 prick! Jag ska ju jobba i natt, så jag hade behövt ha en rejäl sovmorgon! Ställde även in stadsbesöket med Pauline. Så hon ska komma hit istället.

Ibland kan det bara bli för mycket! Söndags var vi hos Annika från halv 4 till sent på kvällen, sen upp tidigt på måndagen då jag Annika och Amanda hade bestämt att vi skulle in till stan, Gick några timmar, fikade m.m. Och efter det hade jag lite personliga ärenden, Sen skulle jag åka med Dennis hem. Men då fick han ett akutjobb som han var tvungen att fixa... han jobbar ju som elektrikermontör på Service på ELIT. Sen efter det skulle vi hinna hem och jag hade typ 15 min på mig att fräscha till mig, sen skulle jag in till stan igen! Skulle ju träffa mina vänner på Nivå. Stress stress!

Sen va det bara till att stiga upp tidigt även igår... Då skulle jag hämta upp min arbetskollega Agnete för vi skulle på klädprovning av nya arbetskläder, där efter blev det en snabbis på stan och sen var det tandläkaren och sen hemåt. Stannade till och köpte en Cecarsallad på Mc Donald´s... världens godaste sallad! (Om jag får bestämma). Snabbt och enkelt skulle det vara. Sen hem och börja fixa gardinerna och göra fint i vardagsrummet och så skulle jag hem till svärföräldrarna och hämta mina grejer från Party Lite som jag beställde då jag var på sånt ljusparty.. Som tur var fick vi mat där, så det slapp vi stå med....

Så det har verkligen varit stressigt, mina lediga dagar. Jag har gått upp tidigt 3 dagar i rad nu... kanske därför jag vaknade tidigt idag me (3e dagen). Men, men... jag jobbar i alla fall bara en natt.... har bett om ledigt imorgon torsdag... av lite personliga skäl...... som jag inte vill dela med mig av.. förutom till dem som redan vet. (Några nära vänner, som man kan lita på)...

Nu sitter jag här och dricker en riktigt kall coca cola till frukost, men jag måste ta mig nåt att äta... Har massa gott pålägg som jag inte kommer hinna äta upp innan det blir dåligt.. Jag som aldrig köper hem pålägg nästan...

Mmmm... nu känner jag doften av doftljus... får passa på när jag är hemma själv.. Min prins är ju allergisk... Fast det var inte så stark doft, så jag tror man kan tända ett ljus ändå... man kan ju prova.. Tycker det va lite dåligt att det inte står på paketet vad det är för doft... det minns ju inte jag nu. Jag köpte bara ett paket med 12 teljus i. Sen blev det en duschcreme med doft av jordgubb/ rabarb... =)




Ha det!
Heej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh så gott me doftljus!! Såna teljus brukar ju dofta underbart!

Tålde Dennis de??

Pusss

2009-03-04 @ 22:59:10
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Becca

Kan det va hallon/timjan?



det står väl på sidan av förpackningen?

Det brukar stå där ;)



2009-03-20 @ 16:18:35

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback