Shopaholic, nedräkning, jag som person m.m.

Hejsan på er!

Har ni haft en bra början på veckan?
Min har varit bra.. Tandläkarbesöket i måndags gick bara bra. smärtfritt och skämtsamt som alltid =) Bättre tandläkare får man leta efter =)
Tisdagen kom det massa snö (?!) inget som var så uppmuntrande precis.. men, men. Den är ju borta nu igen iaf!
Tisdag kväll va jag och min sötaste vän Jenny på bio =) Vi såg på En shopaholics bekännelser. Vilken va mycket bra! Den rekommenderar jag varmt. Vi har ju läst boken me så det va kul att den kom på film oxå! Jag tycker att den kunde varit liiite bättre. Så av mig får den en 8 av 10 möjliga.

Idag skiner solen! Det är härligt. Ändå har jag bara varit ute en gång. En snabbis då jag hämtade in hunden. Men funderar på att gå ut en stund och rensa lite i rabatten =)

Har ringt bokningen och fått lite extra nätter då jag går upp lite i tid.  har 67% på grundschemat och så har jag några extra timmar upp till 75%.

Vad har jag att se fram emot här näst???? Självklart är det ju lönen som kommer på fredag! Himla passligt! Då ska jag in till stan med Dennis och köpa en 25års present till min svägerska, kanske storhandla (eller tar vi det på lördag).. På fredag ska jag även hinna baka till min svärgeskas kalas som är på lördag. Hon är rejält gravid nu =) ska ha när som helst typ. Så då ställer Hanna upp som bagare hehe... jag som inte ens är så bra på att baka, enligt mig själv.

Nedräkningen är i fullgång... bara 29 dagar kvar. Usch känns långt.. men det går säkert fort.

Hur är allt annars då? Frisk och kry i största allmänhet. Peppar peppar men jag har inte varit sjuk på himlans länge. Säkert nåt år. Däremot mår jag inte så bra inombords. I allt glada roliga, så är jag i en väldigt känslosam och jobbig sits. Ungefär som man vill gräva ner sig. Eller bara vrida fram klockan för att orka ta sig igenom allt elände. Dock är det för personligt att dela med mig av det, mer än till mina äkta vänner.
Det är tur att jag oftast alltid är glad utåt iaf =)
Jag anses faktiskt av många, som en väldigt glad och positiv person med många bra egenskaper. Många som gärna kommer till mig för att prata. Dela med sig av deras bekymmer eller ja just det bara prata. Jag tror och hoppas att mina vänner kan känna tillit till mig. Att veta att jag är ingen person som ens orka lägga ner tanken på energi på att skvallra, snacka och prata... tisseltassel grejer än nåt som står långt ifrån mig som person. Så väl känner jag mig själv. Jag skulle aldrig vilja såra någon på något sätt. Jag har mina vänner och jag nöjer mig mer än väl med dem =). Jag vet att dem finns där för mig och dem vet att jag finns där för dem! Och det känns underbart! =)

Nä, nu ska jag se om jag kan ta mig i kragen och gå ut i fina vädret!

Många kramar till er som läser!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa visst va filmen bra!!

Jo livet kan ju vara tufft i vissa perioder... men det kommer ju alltid bra perioder också!!!! Du kommer snart ur denna tråkiga tid.... -det är jag övertygad om! :)

Puss till dig världens finaste Hanna!

2009-03-25 @ 18:04:56
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback