Huuja!

 Japp då var det dax för tandläkaren idag igen. Lite pirrigt, då jag ska laga en gammal lagning som gått sönder. Jag avskyr att gå till tandläkaren. Men men... det är himla häfigt där hos min tandläkare. Med limegröna tandläkarstolar och snygga lampor med mera.. himla lyxigt. Och dem e så roliga!

Annars händer det inte så mycket mer idag. Skönt. Kanske ska baka lite men få se. Kanske inte så checkt eftersom man varit o lagat tand...

Imorgon blir det kul! =) Då ska jag på bio med min bästa vän Jenny! Vi ska se En shopaholics bekännelser =) Ska bli såå kul. Tycker det är så kul att den roliga boken kommit på film me! 

Nä nu är det dax för frulle..... Magen kurrar!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Milla

Lycka till hos tandläkaren! :)

2009-03-23 @ 09:59:11
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback