Imorgon händer nåt som inte händer varje dag

Nu har klockan blivit halv åtta.. det innebär att det är Halv åtta hos mej på tv nu. Tycker det är kul att se på. Ikväll är det en kille som ska laga 3-rätters vegetarisk mat, spännande!

Nu ikväll va det dags att gotta till det igen. Får nästan lite dåligt samvete ibland att jag bara äter massa onyttigt gott skräp. Men, men.. man lever bara en gång. Så då ska man väl njuta lite av livets goda, inte sant??!



Vaniljglass med jordgubbar kokta med lite grädde och socker. Och lite chokladsås till. För visst är kombinationen med choklad och jordgubbar ljuvlig?! ;)

Vid åtta är det dax för Bygglov. Oxå ett skoj program... usch nu låter jag som värsta tv-nörden... en riktig soffpotatis är jag... men tv tillhör kvällen tycker jag allt. Datorn står igång när jag är hemma. Även om jag sitter vid den eller ej. Men det blir mkt tid ägnat åt den me dessvärre. Men vad ska man annars göra då? Städa? Ut o gå? Vad mer?? Man orkar ju inte alltid vara duktig.

Imorgon händer ju nåt som inte händer varje dag... Vad då detta nu då??? Jo självaste Gert Fyllking och Robert Aschberg och Rix FM kommer passera vårt hus i lilla Karsbo! Så coolt minsann.
Dem ska ju "gå" från Ystad till Haparanda...
Dennis hade kört förbi dem i Sälleryd när han va på väg hem från jobbet.
Där ser ni... bara för att man bor på landet så betyder inte det att det inte händer nåt här ;P

Nä nu börjar strax Bygglov... det har tagit tid att skriva idag.. hehe...
Ha en fortsatt bra kväll nu! =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh så god glassen ser ut! mums!

Oh då får du hålla utkik efter de imorgon då :P i helgen va de i Rby... tycker att de har förflyttat sig fort! hehe

Pusss

2009-03-17 @ 20:18:41
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Fina Matildas mamma

Då får du bjuda in dem på lite fika:-)

2009-03-17 @ 20:39:40
URL: http://www.finamatilda.blogspot.com
Postat av: Milla

Åh, så gott det såg ut! :)

2009-03-17 @ 20:53:37
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback