En dag på Strippen

HOLLAHOLLA!!!
Läget idag??? Ni missar väl inte Eurovision ikväll?? Nu får vi heja på Sverige :) Fast hon inte är så där skitbra, så hoppas man så klart på sitt land ändå.... Tycker dock att det skulle börjat kl.20 och inte 21 som det gör hehe.. jag har varit uppe tiidigt idag!

Btw, har haft en kanondag på Emmaboda Strippen =) Trots solskyddsfaktor i ansiktet, så svider det endel nu i pannan.. och jag ser typ ut som en kokt kräfta hehe... Iaf har vi haft jättekul, träffade många känningar.. Pauline och hennes lillebror träffade vi bla... att man kunde hitta dem bland allt folk. Jag tror det var rekordmkt folk detta året!
Sen körde/tävlade ju Putte med sin Amazon =) Var jättekul att träffa honom och Henke från Nybro!
Jag kommer lägga in mina favoritbilder här nedan!

Dennis har nu bestämt sig att han ska bygga om sin Volvo 240!!! ;D Kuuul! Dyrt med kul... Hoppas att han inte bara påbörjar nåt utan att fullfölja det. I så fall kommer Dennis köra på Strippen nästa år! Och vet ni??? Nästa år ska dem ha Strippen 2 gånger ;D

Nu sitter vi och gottar oss med lite godis och jag ska poppa lite popcorn. Tvn spelar falsk musik från Singalong ;) Hehe.. ganska kul det programmet.

Japp... bloggar kanske mer senare... ibland poppar det upp massa strunt i huvudet hehe och nu ska jag poppa popcorn! ;P

Bye bye!

 Syclone- robban (en riktig veteran, med massor med hästar)..
 Här har vi Puttes (Andreas Götesson) Amazon.. Känner honom sen många år tebax.
 Uppvisning av en Truck...
 Min gosis Pauline (varit bästisar i 11 år nu btw)
 En fin BMW Z4 på utställningen..
 Putte =)
 Cheva Pickup med kompressormatad V8.. grymt cool. Körde även på Blackracet i Kalmar.
 Mina slitna älsklingsjeans (många år gamla!!)

Hejs!!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hellu =) KUl att du skrev, fin blogg =)

Ja vad kul med Emmaboda.. som föll med Moholm iår, men Emmaboda är la möe större!

Ska du på Action Meet? Vi ska ligga där hela helgen.. <3

Vad har ni för bil? Kör ni?

Kram!

2009-05-16 @ 20:14:00
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Milla

Ha ha det där med kokt kräfta känner jag igen :) Jag har stått på Maskin Expo i helgen så jag har en viss förändring i hudfärgen kan man säga ;) Kram

2009-05-16 @ 20:30:19
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja det var skoj :) Åh så kul, hoppas han hinner bli färdig till nästa strippen då ;) Vill man ju inte missa :P Du får gärna skicka det kortet till mig nån gång ;) Puss

2009-05-17 @ 18:36:04
Postat av: Jenny

Synd att det inte gick så bra på Esc för Malena... Menmen... Kul för Norge iaf! :)

Kul att ni haft de härligt på Strippen :):) hihi

pussa

2009-05-17 @ 21:50:07
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback