BMW ♥

Hejsan igen!
Har precis ätit kycklinggryta med hemmagjorda klyftpotatis med örtagårdskrydda bla. Gottigt...
Fixade en kycklingsallad till jobbet me.
Dennis var i Torsås innan och fixade en grej med min bil.. den ska besiktigas imorgon. Hoppas det inte är nåt med den nu.. Jobbigt med ombesiktning. Fast vi åker ju bara till vår granne (och min systerdotters pappa) Tony som har Torsås Bilservice.. han släcker 2or där.. om det nu skulle vara nåt!

Här är min lilla bil... fast nu har jag svart grill.. annars är den sig rätt lik... väntar fortfarande på att den där jäkla lackeringen ska bli av... att allt ska ta sån tid...

Nu kollar vi på Johan Falk film (kom ut två denna veckan)... denna heter "De fredlösa".. väldigt bra!

Snart är det dax för jobb!

Puss & kram och ha en härlig kväll!


Kommentarer
Postat av: jenny

Men systerson? menar väl systerdotter?

2009-11-11 @ 20:59:15

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback