Nu är jag här igen!! =)

Heeej!

Åh vad skönt det är att blogga igen!!! Jag har verkligen saknat det! Det har hänt en grej som gör att jag vill ha lösenord.. vill inte att "vissa" personer ska komma in och läsa min blogg. Tråkigt när det blir missförstånd m.m. Men slutpratat om det! Jag är glad att ni vill fortsätta följa min blogg, trots att det blir lite mer komplicerat att komma in på den nu.

Så vad händer annars i mitt liv?? Ikväll är det ju så klart Idol! :) Mariette har inte varit min favvo, men ikväll var hon bland de bästa! Vi har ätit mycket god mat idag.. Hasselbackspotatis, lövbiff, grönsaker och bearnaisesås till :) Jag bakade kladdkaksmuffins me som vi har gottat i oss!


Smaskigt värre ;)
Till detta gottar jag mig även med lite vin... Asti Cinzano..

Imorgon tänkte jag åka in en sväng till stan tror jag.. Gå och strosa lite själv för en gångs skull. Kan vara riktigt skönt.. se om man hittar nåt fynd =) Dennis ska jobba lite hos min pappas sambos son. Han fixar all el där.

Vad händer framöver då?
Jag jobbar mån, tis och har möte ons... på torsdag ska jag ut och Bowla och sen äta fondue på "Två rum & kök".. Ska bli såå mysigt och gott! Sen jobbar jag söndag..

Hoppas att allt är bra med er!

Skriv gärna en kommentar om ni orkar =)

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du äääntligen bloggar!!! Har saknat att läsa den! =) Mmm muffinsarna såg supergoda ut! =)

Ja idag va verkligen Mariette bra!! =)

Pussa

2009-11-13 @ 21:58:55
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tråkigt att det ska bli missförstånd men jag e glad att du hittat en lösning så du kan fortsätta med ditt bloggande :)

Mmm de där muffinsarna ser väldigt goda ut! ;)

Får hoppas du hittar dej nåt fynd imån då :)

E det me jobbet du ska ut o äta och bowla med lr? :)

Puss

2009-11-13 @ 23:56:40
Postat av: Boel

Duktig du är på att baka,muffinsen ser jättegoda ut!

2009-11-14 @ 16:57:23

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback