En riktigt härlig kväll!

Hej Bloggen!
Oj vilken härlig kväll det var igår... trots att bowlingen gick piss (kom 3a av 4 på vår bana) så var humöret riktigt på topp! Riktigt trevligt/ roligt gäng och sketa god mat.
Jag ska säga det att jag åt så mycket att jag inte behöver äta idag :P Mådde rätt illa i natt av all mat när jag låg i sängen hehe.... Men det är smällar man får ta!
Agnete och jag delade på vitlöksfondue och sen på chokladfondue och jag drack jättegott te till desserten =)

Ja.. här kommer iaf lite bilder!


Jag och min jobbarkompis Agnete =)

Visst har jag snygg stil.. för att inte tala om de snygga skorna jag har på mig ;P

Cilla och Evis

Agnete =)

På två rum och Kök =)

Jag och Katta
'
Lite av alla tillbehör till vitlöksfonduen, man fick även klyftpotatis, bearnaisesås, tzatsiki, coleslaw, kyckling och oxkött (har säkert missat ngt)

Har fler bilder inne på min Facebook =)

Nu måste jag sätta fart... jag har sketa mkt att göra idag.. städa, handla, baka, plocka och dona...
Idag är det ju sådant underbart väder!!! Synd att man inte riktigt hinner ta vara på det!

Puss och kram....

.....och trevlig helg....!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mmmm låter gott me Vitlöksfondue!!! =) Kul å bowla me =)=) fast jag är kass på d! haha

Pusssss

2009-11-20 @ 21:16:04
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback