Lite cool

Hejsan!
Nu e jag klar med alla fönstrerna utan sovrumsfönstret..  Har inte vågat tända stjärnorna än.. lite för tidigt än kanske.. fast att jag är sugen på det =) Men nä.. det får vänta tills på söndag tror jag. och då får ni väl se kort på resultatet =) Mysigt!
Nu är jag faktiskt rätt så trött.. har precis ätit korv Stroganoff med ris. Slappar nu framför tvn och Halv 8 hos mig. Kul det programet. Älskar mat program... förutom typ Tinas Cookalong och Hells Kitchen... dem är så stressiga..

Jag har upptäckt en sak... den 11/12 är ju vi bjudna på julfest med Dennis jobb.. och det råkar ju krocka med stora Idol finalen!! Så typiskt.. men jag får spela in det och kolla på det när vi kommit hem elr dagen efter.
Vem tror/hoppas ni kommer vinna??

Idag när Dennis kom hem hade han med sig en självgående dammsugare. Lite coolt faktiskt.. Djuren är väldigt nyfikna på den vill jag säga ;) Så här ser den ut.. som ett Ufo tycker jag hehe..


Bilden är dock googlad.. men vår ser lika dan ut..

Imorgon ska jag inte göra så mycket. Putsa sista fönstret. Sen slappa, för sen väntas jobb 3 nätter. Känner inte alls för det. Men men.. det får väl gå det me...
Söndag e det iaf kalas.. kul det =) Lilla Amanda.. hon ska få en cykel av Annika (hennes mor..min syster)...

Klockan 21 ikväll är det premiären av Pernillas Jul på tv4+ det missar ni väl inte?? Och tack Jensi att du påminde mig =) Fast jag hade det på inspelning fall i fall =)

Nä nu orkar jag inte blogga mer..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha Ja den ser ut som ett Ufo faktiskt! Blir itne djuren rädda för den? :P

Skönt att slappa å ta de lugnt imorrn då om du ska jobba mkt sen!!

Kul me kalas!!

Hihi nej Pernillas Jul får vi ju inte missa idag!! Verkar bra tycker jag! :)

Pusss

2009-11-25 @ 20:29:17
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag hoppas att Calle vinner, men jag tror tyvärr inte att det blir så. Vem hoppas du på? Ha en mysig kväll! Kramar

2009-11-25 @ 22:12:41
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Oh vad du ha vart duktig :)

E den bra dammsugaren? Ser väldigt otäck ut :D

Puss

2009-11-25 @ 22:28:32

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback