Lite av varje och en ensam en

Heej!
Har väl egentligen massor att skriva om... men är superduper trött så jag ska försöka få ner det så gott jag bara kan :P
Igår var det första advent... det firade vi med kalas för min systerdotter Amanda, som fyllt 7 år... hemma hos min syster. Där bjöds på bakad potatis med gafs... Gafs är en röra av bla tärnad skinka, tärnad ost, gurka, rödlök blandat med massa creme fraiche eller vad det är... och så sallad m.m. till...
Amanda blev mkt glad för sin Petshop Tamagutchi. Hon satt på golvet när hon öppnade presenten och när hon såg vad det var kutade hon till Annika för att visa vad hon fått :) Så kul att hon blev så glad :)
Väl hemma igen åt Dennis och jag pepparkakor och lussekatter och jag drack lite glögg :)

Idag steg jag upp klockan 6 på morgonen. Duschade och fixade mig och sen körde jag till Kallinge. Sen klockan 9 i morse har jag tillbringat dagen hos min bästaste vän Jenny. Vi åt mkt god frukost med risgröt och frallor.
Sen gick vi en härlig skogspromenad med Jennys lilla Toypudel Selma. Då plockade vi massa granris bla.
När vi kom hem, så åkte vi in till Ronneby stad. Denna lilla stad, men ändå så stor för en tjej med dåligt lokalsinne; dvs mig :P Hade kunnat gå vilse mkt där minsann...
Vi shoppade lite nytt smink på Kicks. Och därefter åt vi en varsin sallad på nåt matfik på den "nya" gallerian..
Sen åkte vi hem igen, fikade...
Och sen band vi en varsin dörrkrans... sticksigt men kul och fina blev dem. Jag är inte helt klar med min, men den hänger ändå på dörren ;) Tänkte hinna med och leta kottar någon dag... Här är det lite lättare eftersom jag bor med granskog runt om... men i Kallinge hos Jenny e det lövskog, men vi lyckades hitta en enda ensam liten gran högst uppe på ett berg typ.. Så den tunnade vi ut lite :P
Ja.. sen har vi fikat mer, tagit lite kort såååklart... annars e det ingen Jenny-Hanna dag inte ;P
Så ja.. här kommer några kort! See and njut!


....... näääää skoja bara med er...... tar alldeles för lång tid! Bilderna kommer imorgon om det inte är lika segt då... så kika in imorgon igen ;) På kvällen..

Puss o god natten! 

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback