Granen står så grön och grann i stugan....

När jag ändå har jultema och allt här inne på bloggen, så kan jag ju berätta vad jag gjorde igår!! =)
Jo jag beställde en ny julgran!! =)  Dennis är ju allergisk mot granar.. och jag är så van att ha plastgran och har haft det i flera år. Dock har jag haft en "vanlig" plastgran... det vill säga en som inte är speciellt naturtrogen. Så därför sa jag förra vintern att nästa år ska jag minsann ha en ny naturtrogen julgran =)

Så denna granen kommer om ett tag hem till oss, och ska pryda vårt hem i jul.. med massa fina röda kulor m.m. =) Visst ser den äkta ut??? =) Det enda är väl doften som saknas...  


Kraaaam!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi ja den ser gullig ut! =)=) Skönt att ni kan ha gran fastän dennis e allergisk =)

Puss

2009-11-15 @ 18:16:19
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Boel

Jättefin gran,ser ju ut som en "riktig" gran!

2009-11-15 @ 20:54:34

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback