Redo!


Kolla! Nu är jag redo för Advent!!! Måste så klart putsa fönsterna m.m. innan... Men gardinerna är inhandlade. Ska jag erkänna äger jag inte ett enda par julgardiner!!! Eller nu ljög jag! Jag äger ju 3 st nu! Dessa 3 fastnade jag för. Så det ska bli kul när man kan sätta upp dem! Jag tycker gardiner är så trist att köpa. Därför har jag knappt inga :P

Imorgon kommer en kille hit och kollar på vårt blivande badrum. Där vi köpt kalket skulle dem ha 35 tusen kronor för att kakla vårt badrum på ca 14 kvm!! Aldrig i livet sa vi. Vi hade ju fått tillbaka lite av rotavdraget... men ändå alldeles för dyrt! Så det är bra med folk man känner ;)

Måste strax sätta igång med lite städning!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Boel

Snygga gardiner,dom gillade jag! var har du köpt dom,eller det kanske är en hemlis?

2009-11-14 @ 17:00:13
Postat av: Jenny

Näää.. Fy va dyrt de lät!! Bra att man har lite kontakter iaf ;)

Fina gardeinerna va =) De me texten, är de typ beige/brun text lr?

Puss

2009-11-14 @ 20:19:49
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback