Torsås X2 + nya kläder etc.

Hejsan!
Vilken snurrhöna jag är alltså! Som jag skrev tidigare skulle jag köra till Torsås. Hämta ut mitt paket och köpa lite godis. Väl hemma igen kom jag på att jag bara fick med mig godiset hem... är man godisgris eller?? 2 filmer fick jag med mig me..

Så det va bara att ta bilen till Torsås igen.. (hade hundarna med mig denna gången) och hämta ut paketet. Nu är jag hemma och har allt jag skulle ha =)

Kläderna satt som en smäck, helnöjd! =) Och det tror jag Dennis me blir hihi...


Det man inte har i huvudet får man ha i benen... elr bilen i detta fall :P


Detta fick följa med hem.. Johan Falk- Operation Näktergal och The proposal, julmust *mums*.. Marabous nya choklad "vinter"... ap GOD!! Smakar verkligen jul!!! Mums! Sen blev det så klart Polly, salt godis, nappar, Jacky etc.


Min nya kofta.... Fin färg va? :) Bh´n vill jag inte visa för er :P

Nu är jag VRÅLhungrig... magen låter som ett åskväder av alla kurrar... Mässan slutar ju vid 18.. sen ska Dennis köpa med sig nåt hem... typ pizza! Gott!

Puss & Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi du är ju lika snurrig som jag ;)

Ja de va fin färg på koftan =) jag gillar blått =)

Puss

2009-11-05 @ 17:42:13
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Jättefina kläder!! Vilken tur att det inte bara är jag som är virrig :) Kram

2009-11-05 @ 22:03:05
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vilka fina kläder du beställt! O jättefin färg på koftan :)

Hoppas behån passade ;)

Puss

2009-11-08 @ 22:44:48
Postat av: Anonym

Fina kläder..vart har du beställt dem.?..

2009-11-12 @ 21:53:48
Postat av: Boel

Snygg kofta,den gillar jag!

2009-11-12 @ 22:48:11

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback