Trött så trött...

Hejsan.
Fy vad gott jag har sovit. Sov enda till klockan 15 och det brukar jag väl inte direkt göra då jag inte jobbar natten därpå. Fast jag kan nog somna och sova lika gott i natt me.

Vi hade mycket på jobbet i natt. 2 som trillat och som vi fick skicka iväg med ambulans. Ena med en stroke och den andra med en höftfraktur. Det tar alltid sån tid när man ska skicka iväg någon. Så vi var nog en timme på båda ställerna.

Men man får se och vara med om mycket faktiskt i Nattpatrullen. Det tycker jag i kul. Fast det är ju inte "kul" att människorna har ont och skadar sig. Men att man har ett jobb där man får vara med om sådant oxå. Ja ni förstår väl hur jag menar...

Nu inväntar jag Dennis. Han slutar snart jobbet. Saknar honom! ♥ Sen ska vi laga mat, har ingen aning vad det blir idag. Vet inte ens vad vi har hemma.

Hur har er måndag varit??

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skööönt att sova så länge! Gick de bra att sova på natten sen? =)

ja förstår att de e kul när det händer lite... tiden går ju så mkt snabbare då =)=)

Pusss

2009-11-24 @ 20:17:36
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback