Tur i oturen

Jag är ju smart... eller väldigt osmart.. och tankspridd... fina gardiner jag köpte innan eller hur...
Men tror ni att jag tänkte på att jag har två fönster i tv rummet!?! :P Så ofta köper jag gardiner att jag har koll på det hehe....

Så det blev att köra tillbaka in till stan. Och på vägen in stod polisen för kontroll, hann precis minska ner farten till laglig.. låg väl lite över.. Så dem stoppade mig inte iaf... Pust!

Väl inne i butiken och där fanns bara en enda gardin kvar i den färgen! Så det kallar jag tur.... dock har jag idag slängt ut hela 830:- på julgardiner!!!! Min plånbok känns ganska mager nu! :/ Men fint i fönstrerna till Advent får jag minsann!

Nä, jag får väl sätta igång med städningen nu.. kom aldrig så långt innan!

Kram......   


P.s. Saknar dig Dennis. Längtar tills du kommer hem! Min älskade! D.s.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! Virrehöna ;) Vilken tur att de fanns ett par kvar iaf!! =)

Puss

2009-11-14 @ 20:22:12
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback