Bubbel bubbel

Hejsan... sitter i bilen nu. Dennis fick en minidator från jobbet igår med trådlöst nät.. så den är perfekt att ha med sig :)

Jag har sån himla värk :( Igår va det jättejobbigt.. bläää! Hoppas den försvinner snart!

Idag har vi beställt den första saken till badrummet.. ett massagebadkar.. längtar tills jag kan sitta i det varma bubblande vattnet =) med lite tända ljus och så :) Mys!

Idag händer inte så mkt.. är som sagt iväg nu några timmar.. får se när vi kommer hem.. då ska vi kanske till granngården och köpa en "korg" i skinn åt lillhunden Acria.. Nu delar dem på Wilmas.. Men Acira är nästan lika stor som Wilma nu.. så det blir lite trångt för dem.
Nu kan vi bara se skillnad på kopplet och ansiktet på hundarna =) Vet inte hur ofta vi säger fel namn till dem haha..

Ha en bra dag!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh vad härligt med massagebadkar :) Jag kommer gärna o testar nån gång ;D

Haha jag kan tänka mig att det e svårt att skilja på hundarna :P

Usch gumman inte skoj att du ska ha ont! :( Jag hoppas verkligen att det går över snart!!

Lycka till med allt!!!

Puss

2009-10-08 @ 11:05:30
Postat av: Milla

Hoppas din värk går över gumman! Vad mysigt med ett massagebadkar!! Är ruskigt avis :) Kramar

2009-10-08 @ 20:26:23
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback