Denna veckan

God morgon mina bloggvänner!

Har nyss stigit upp, Dennis va hemma lite längre idag för han tog emot när sotaren kom. Han hade aldrig sett en sotare som var så nogrann som denna. Kanon! Men dem är som en påse nötter där ute, av olika skäl! =) Så det va ju bra att han gjorde ett bra jobb!

Nästa "grej" som händer är att vi ska ska till veterinären med Wilma igen :( Vår stackars lilla gumma. Nu har hon varit på en annan tass.. och har typ som en spricka i trampdynan som hon försöker slicka och gnaga på då hon inte har tratten på. Så nu får hon ha tratten på hela tiden. Och hon har jätteont :( Hon gnäller och har sig. Så idag ska dem nog ta blodprov och så på henne... undra vad det kan vara :( Man blir ju så orolig!

Sen i natt och imorgon natt jobbar jag. Det tycker jag är skönt. Jobbigt att sitta hemma själv och grubbla och ha sig.

På lördag blir det kalas =) Min storasyster Annika fyller år imorgon och hennes bonusbarn Phille fyllde 12 år förra veckan. Så då blir det smörgåstårta och tårta och grejer! =) Mums!

Nä, nu blir det frukost! Magen kurrar!

Ha det bra!

/Hanna


Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback