Nytt smink

Hallå hallå!
Hoppas ni har en mysig fredags kväll... det har jag! Har bänkat mig framför Idol =) Jag och Dennis åkte in till stan idag.. Jag behövde köpa lite nytt smink.. Så detta fick följa med hem;


Nytt härligt smink från Lamon parfymeri.. bra och handla där för det blir alltid massa rabatt och så brukar jag alltid få nåt med hem. Vi känner Britt-Marie som jobbar där.. Hon är såå pratglad.. höll inte på att komma därifrån haha :P Det jag behövde handla hem va ett nytt puder.. mitt gamla är helt slut nu, köpte samma som jag brukar från Dior. Stormtrivs med det. Sen gillar jag Collistars smink.. köpte en svart kajal och en concealer där ifrån.. jag älskar deras ögonskuggor.. men det handlade jag inte idag. Sen fick jag ett litet kit att ha i väskan med mini mascara från Dior och en mini kajal. Så kul med lite nytt :)

Sen åkte vi och kollade på lite badrumsinredning! =) Hittade sååå mycket fint.. massor att välja på, men vi fastnade för en del saker! Läängtar tills det blir klart!

Ha en trevlig kväll!!!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh så roligt med nytt smink!! ja Diors produkter är verkligen skitbra... man får va man betalar för :P

Fin bild på dej btw =)=)

Pussar

2009-10-02 @ 21:02:57
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad roligt med nytt smink :) Här har vi också tittat på Idol, vet vem jag vill ska åka ut iaf ;) Kramar

2009-10-02 @ 21:35:38
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Milla

Hoppas du har en mysig kväll gumman! Ska ta ditt råd och tända lite ljus här hemma tror jag :) Kramar!!

2009-10-03 @ 21:05:07
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback