Bild på blivande badrum.. plus tips på nya godsaker i butikerna! =)

Hej Bloggen och alla läsare!

Vilket höstrusk det är ute nu.. regnade hela dagen igår och stormar.. nu är det i alla fall inget regn ute. Så Dennis passar på att tvätta av sin bil. Den ska ju på lackering imorgon och han ska få en ny ruta. Kul, men ändå sjukt när man tänker efter hur det gick till. Varken Dennis elr jag hann reagera när det hände.. vi hörde bara en smäll och ljudet av en krossad ruta. Och fick fullt med glasslitter på oss. Det ser inte så farligt ut på bilen, men det va inte skönt att få glas på sig. Speciellt inte för älsk som fick sår på hela armarna och händerna.
Men det har iaf lagt sig nu!

Igår var vi både i Kalmar och Karlskrona och kollade i olika affärer efter badrumsinredning. När vi kom hem så rev vi lite i det rum som ska bli badrum.. Här är ett förslag på hur det antagligen kommer se ut, bortsett från några små detaljer till... Bilden är gjord på "paint", så det ser inte så fint ut... Vi kommer ev ha nån möbel till där inne.. och måtten på bilden stämmer inte riktigt. Utan detta är en bild som visar idén på rummet.



By the way... Har kommit 2 nya godsaker ut i butikerna... eller om dem är på G!?! Det är då en ny glass med smak av "Pucko".. och ett Marabou choklad med smak av "Vinter"... Här är en bild på den sistnämnda..

Bilden hittade jag nånstans på webben.. Jag ska prova både glass och lala så fort jag får syn på det i butiken =)

Ha en bra dag.. nu ska jag greja i "badrummet".... tömma garderoberna.. nästan klar =)

Puss och heeej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Veckans blogg har dragit igång i min blogg! :D

http://decembermirakel.blogg.se/2009/october/veckans-blogg.html#comment

Ta chansen att anmäla dig du med! Att glänsa lite extra skadar väl aldrig? ;D

2009-10-04 @ 15:09:33
Postat av: Milla

Jag tror absolut att ni kommer få ett jättefint badrum när det är klart! Kramar

2009-10-04 @ 21:24:39
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så kul att få precis de badrum som man vill ha!! De har ju inte jag direkt.. hehe.... menmen :P

Hmm chokladen låter ju inte såå god tycker jag... Men måste ju smakas såklart! :D Men är tveksam till om den kan slå "Sommar"chokladen... Den saknar jag!!

Tänker på dej gumms!

Pussar!

2009-10-05 @ 19:46:46
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback