♥gosiga,gulliga,mysiga♥

Ja som jag skrev innan, så har katterna inte vatt världens bästa kompisar idag. Jag vet inte riktigt vad som flög i dem... Nu har dem varit lugna nån timme iaf och ligger och sover...  Och det gör hundarna också :)
Och givetvis vill dem ligga nära varandra i samma korg trots vi har en exakt lika dan precis intill :P Knasar! Gosiga är dem och så lyssnar vi på gamla "Love songs" me =)
För er som har svårt att se vem som är vem av doggsen... så är det Wilma längst mot väggen med ögonen öppna och Acira som ligger lutad mot Wilmas höft =) Gulliga va! *Mys*..

Nu är det riktigt varmt och gott i huset, har eldat hela dagen :) Och när svärfar var och kollade till fåren på åkern bakom vårt hus så tog han in lite mer ved till mig :) Behövdes.. Och det har gått åt me för att få det varmt o gott!
Idag kommer prinsen hem i normal tid.. igår jobbade han över så han va hemma vid åtta på kvällen.. men imorgon blir det samma sak igen..

Puss o kram på er mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vad mysigt det ser ut!! Ibland skulle man vilja vara hund :) Hoppas allt är bra! Kramar

2009-10-13 @ 19:35:10
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Awww så söta de är!!! <3

Pöss

2009-10-16 @ 18:30:57
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback