smått o gott..

God morgon bloggen =)

Fy sånt regn väder det är ute.. Dennis stackaren som måste fylla konterinern med lite till... den är nästan fylld.. vi gjorde det igårkväll och svärföräldrarna va här och hjälpte oss. Idag skippar jag det. Kan inte lyfta mer för ryggen... så jag får göra lite smått o gott här inne istället =) skönt det, så jag slipper va ute i detta vädret hehe ;P

Annars blir det en lugn lördag, håller på och eldar så det blir varmt o gott här i huset och vi har ätit en stor god frukost, med ägg, mackor, kalaspuffar och varm oboy... mums!
Hur ser er lördag ut???

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att vara inne å pyssla när det är tråkväder ute! =) ja vad jag ska göra vet du ju redan :P men de blir ju Peters match för mig.. å sen blir de väl fotbollen på kvällen tror jag.... tror jag ska laga nån god mat me.... kanske Lasagne... hmm...

Vad ska ni äta idag??

Pussa

2009-10-10 @ 12:22:36
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Hoppas ni får en mysig kväll :) Puss & Kram

2009-10-10 @ 19:52:43
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback