Smink och badrumsinredning

Hallå mina bloggvänner!

Idag skulle jag träffar mina kompis Jenny, men hon mådde inte så bra idag så därför får vi träffas en annan dag =) Hoppas du mår bättre snart gumman min <3 Du vet vart jag finns!

Istället ska jag in till stan med älsk.. vi ska bla åka in till Lamon parfymeri och smink affär.. behöver lite nytt puder och kajal och concealer.. Så det hoppas jag på att hitta nåt bra =)
Sen ska vi vidare och kolla på badrumsinredningar...
Kul att det äntligen är igång nu =)=)

Nu ska jag platta till håret!!

Vi hörs!

kramar

Kommentarer
Postat av: Jill

Själv slarvar jag med att inhandla smink :-o!!!

2009-10-02 @ 17:23:40
URL: http://rokkajill.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback