Kan det bli en mer tragisk dag?!? :(

Först vill jag säga att det idag är 4 år sedan min lilla hund Mica fick somna in. Hon blev 11 år gammal.
♥ RIP Mica ♥


Var på läkarbesök idag, det gick inte riktigt som man önskat, men ändå rätt okej.. På hemvägen så körde Dennis och plötsligt i Kättilsmåla möter vi en lättare lastbil med flak... och precis vid mötet hör vi en duns och en krasch och vi får massa glassplitter på oss... antagligen av en stor liknande gatusten som kommit ifrån den mötande bilen. Dennis får fullt med glassplitter sår på armarna, jag fick inte lika mkt på mig.. men hade en liten glasbit i ögat mindre kul.. men den försvann när jag skölde med vatten... Så nu har Dennis ringt försäkringsbolag, polisen och en verkastad som ska fixa hans bil... Jag är glad att stenen (eller vad det nu var) inte gick in i bilen.. Ryser av bara tannken..



Idag har även Söndagsöppet Ulf dött :/ Endast 53 år gammal...



Vad tycker ni.. låter det som en toppendag?? Njaaa inte direkt...
Nu hoppas jag att det är färdigt med otur idag...

Nu blir det en promenix med hundarna, sen vila!


Kramen


Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch vilken otursdag!! Tur att det inte gick värre med rutan iaf :S Hoppas att morgondagen blir mycket bättre!! Puss

2009-09-29 @ 20:18:34
Postat av: Milla

Låter inge vidare gumman :( Vilka himla tur ändå att det gick så bra med bilen! Massor av kramar!!

2009-09-29 @ 21:23:13
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Å fyy då!! Vilken tur att den inte gick helt igenom iaf!!

Ja visst är det sorgligt att Uffe har gått bort :(

Ha det så bra gumman!

PoK

2009-09-29 @ 21:27:59
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Hanna U

Gud vad hemskt angående bilrutan.

Aldrig kul när sånt händer. Kan tänka er att ni blev chockade.

Min mamma, hennes man och hans barn var ute och körde bil. När de åkte under en bro så hände samma sak där. Fast det var två 12 åriga killar som släppte ner en sten i rutan.

Tänk om dom hade krockat med sina barn i bilen!



Ha en bra dag!

MVH/Hanna



2009-09-30 @ 08:49:45
URL: http://hannauutelasvitahem.blogspot.com/
Postat av: Jill

Snacka om tur!!!! Ibland har man änglavakt!!



Jättefin blogg!

2009-09-30 @ 14:15:28
URL: http://rokkajill.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback