Ny bil ;D

Idag har älsklingen och jag köpt en ny bil!!! :) Vår första genemsamma bil. Innan har vi ju haft en varsin så det har ju varit lite mitt och ditt :) Men nu har vi en bil som är vår! :)

Så min fina BMW har vi inte kvar nu längre.. eller jo tills på torsdag.. kommer sakna den, men men :) Det är ju inte direkt någon familjebil..

Den vi har köpt idag är en Santa Fe Sailing edition -07... Finns 100 exemplar av just denna modell. Vår är bil nr 81 :P Det är en fyrhjulsdrift med diesel och dragkrok och fabrikstonade rutor, 7 bilsäten, automatare, stort garage utrymme så nu slipper vi böka in vagnen sen ;)

Här kommer några bilder iaf....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Aww så söt den va!! Kan tänka mig att den är liite mer bensinsnål än Bmwn =)=)=)



Puss

2010-08-28 @ 20:37:11
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Tea

Fin den var.Tyckte den var mindre i bagaget först.Många sitt säten...blir till flera barn :)

2010-08-28 @ 22:31:40
Postat av: Milla

Ååh, så fin den var!!!! En riktig glidarbil :)



Kramar

2010-08-28 @ 22:43:11
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Åh den ser ut att vara härlig att köra :) Man blir lite avis ;D Puss

2010-09-03 @ 14:53:09

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback