Ikea

God kväll!
Ska snart gå upp och lägga oss...

Idag har varit en seg dag.. till en början iaf. Sov inte alls bra inatt. Har känt mig bakfull nästan och konstig :P
(men jag lovar att jag inte varit bakis)...

Dennis och jag åkte en sväng till Ikea i eftermiddags. Var även inne en sväng på Bauhaus. Köpte lite smått och gott... diskborstar, värmeljus, en dörrmatta, skötbord, en myslampa, och prydnadskuddar till soffan.

Sen när vi kom hem tog vi med hundarna på en skogsprommenad.. letade lite kantareller.. men hittade bara lite som Dennis hade på sin kvällsmacka.

Imorgon ska Jämjö trä komma hit med virke till utbygget.. det är väl det som händer typ.. hoppas jag har ork att städa lite :)

Här är skötbordet/byrån vi köpte..

Själva skötbordsgrejen man har uppepå (ej med på bilden) hade dem inte hemma.. så den får vi köpa nästa gång vi har vägarna till Kalmar..

Nu är det inte sååå hemskt mkt kvar att köpa till bebis. Man kan ju köpa det som fattas sen. Men allt det nödvändiga som säng och vagn och det.

Imorgon är det jobbedax för Denne igen... så nu säger vi natti natt!

Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Jättefint skötbord! Mysigt att få gå och handla lite :)

Hoppas solen skiner hos dej med idag!



Kramar

2010-08-16 @ 10:08:46
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Skönt att ha det mesta avklarat! :) E inte så skoj sen när du e riktigt riktigt höggravid att gå o handla saker :/ Men nu vet man ju det till nästa gång :P Puss

2010-08-16 @ 12:23:34

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback