Besök och TNS-apparat :)

Hej hej!
Idag är jag glad! Hade en toppendag igår. Lugn och skön! Min vän Pauline kom ju som sagt och hälsade på. Vi fyllde goda baguetter med sallad, gurka, paprika, gräddost, texmex skinka och en röra med kyckling/curry.. var mycket gott! Och så åt vi den där blåbärspajen me som också var god... men vi kunde ju inte direkt dölja att vi ätit blåbär, för vi blev helt blåa i mun och läppar haha ;)



När hon hade åkt ringde min syster Annika och frågade om hon fick komma en stund. Så hon och min söta systerdotter Amanda kom och fikade lite och vi satt och pratade en stund och så.
När dem åkte, körde Dennis och jag och köpte en kebabpizza och delade på :)

Idag var jag rätt trött när jag vaknade. Men har piggnat till nu. Ringde till sjukgymnasten innan om att få hyra en Tens-apparat som jag ska hämta på onsdag! Var såå skönt när man har ont.. man kan koppla bort värken lite en stund iaf.. och det är guld värt! Fick prova Paulines igår =) ..

Idag ska jag bara va hemma, plocka lite och ta det lugnt.. iaf vad jag har planerat!

Ha en fin dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh vad jag blev sugen på en sån baguette nu :P Får nog allt ta o köpa hem så man kan fixa till sig en sån ;)

Haha tycker magen o brösten ser ut att vara i samma storlek :D

Ja jag hoppas den kommer fungera för dej nu! :)

Puss

2010-08-05 @ 23:42:19
Postat av: Jenny

Mmmm så gott me Baguette.. och blåbärspaj me såklart!! :P:P

Hm spännande med en Tens apparat.. får se om jag får en jag me av sjukgymnasten kanske :)



Pussa

2010-08-06 @ 20:13:55
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback