Hej! :)

Hej på er!

Idag är vår plutt 11 dagar gammal.. dagarna bara springer iväg! Vet inte riktigt vart tiden tar vägen, för vi gör egentligen inte så mycket. Får ursäkta den dåliga uppdateringen här på bloggen me.. Men lillen går i första hand ;)

Nu ligger min älskling i mitt knä och sover gott. Idag har vi varit iväg en sväng. Vi var på Bubbetorps julmarknad. Träffade bl.a. två jobbarkompisar Anneli och Lotta.. var jättekul att se dem och dem tyckte nog detsamma ;)

Efter vi strosat omkring där en stund bland julmusik, fin julbelysning och marshaller, åkte vi hem till Alexanders mormor. Där fick vi en bit mat och glass. Och Alexander fick massa kjel från mormor :)

Ska försöka skriva klart den där förlossningsberättelsen nån dag också..

Men nu ska jag bara njuta med mina älsklingar!

Hoppas allt är bra med er!

Här är en bild från när Alexander träffade sin mormor första gången.. på BB =)


Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha ja det e sjukt hur fort dagarna går.. Imån blir han 2 veckor ju :) O snart får jag äntligen se honom <3

Så det blev bubbetorp iaf, hoppas ni hade mysigt! :)

Fina dem e!

Puss

2010-12-06 @ 15:50:53
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad mysigt med julmarknad! Dagarna går verkligen sjukt fort när man har småbarn, Noah fyller snart 1!

Ha en fin kväll!



Kramar

2010-12-06 @ 18:38:36
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback