Kaos!

Hejsan! Oj vilken dag och vilket farande.. phew, riktigt skönt att va hemma i soffan nu :)
Jag mår bättre idag igen, väldigt skönt!

Så Dennis, jag och Alexander åkte till stan idag...
Började på Mio möbler och hämtade vår soffa. Fick låna släp där.. sen hem och fick hjälp av svärfar att dumpa av soffan... och jag passade på att amma Alexander.
Märkte att det fattades en soffdel... så jag ringde dit och dem hade glömt en del, så vi hämtade den, körde hem igen och dumpade av den.
Sen in till stan igen och lämna släpet.. vi har en halv timmes körning varje gång, så det va lite drygt minst sagt!

Väl inne i stan (Lyckeby) igen så åkte vi till Matkult för att få i oss lite "frukost/lunch".. var gottigt!
Sen åkte vi och kollade på en ny tv. Började på Expert, sen Elgiganten och sist OnOff där vi hittade en..
Fälla sätet i bilen och lasta in den...
Vidare till Babyproffsen... av presentkortet köpte vi en hoppgunga till älsklingen.. han får vänta några månader innan han får börja använda den riktigt.. men så klart fick han prova en gång när vi kom hem.. och jag kan säga det att han försvann i den ;) Köpte refill till blöjspannen och lite småsaker...
Efter Babyproffsen begav vi oss till Karlskrona möbler.. där vi också fått presentkort. Beställde ett soffbord som jag tittat ut.. får det om ca 3 veckor.. men det är ju ingen stress eftersom vi inte ens målat än :P
Och tillsist blev den en snabbis till ByggMax där Denne köpte lite vinklar som han behöver till utbygget...

Visst bor vi mysigt nu? ;P Rummet är fullbelamrat med nya soffan och tvn... bakom soffan e det stora hålet in till nybygget... kommer väl se ut så här några veckor till...  Mitt i allt kaos ligger en söt liten varelse på soffan bland alla gosiga filtar.. kan ni se honom?! ;)














Vill sända en liten tanke till min vän o hennes familj ♥ Finns här, det vet du!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja kan tänka mig att det e skönt att slappa i soffan nu :) Drygt att åka en gång extra för att de glömt en del :/ Skönt iaf att ni hittade en massa saker :)

Oj inte lite fullpackat i tv-rummet, hoppas det kan bli nån ordning där hemma snart ;)

Tack vännen <3 Puss

2010-12-29 @ 20:53:08
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Haha, jag fick kika en extra gång, sen såg jag honom :) Vad skönt att ni fått hem soffan iaf, snart är det klart ska du se :)



Hoppas ni får en fin nyårsafton!



Kramar

2010-12-30 @ 19:01:40
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så skönt att du mår bättre redan!!

Roligt att köpa massa nytt!!!!

Hihi nej lillplutten syns knappt :P:P

pusss

2010-12-30 @ 23:25:57
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback