13/2

Hej!
Sitter och äter nybakta kanelbullar nu.. Dennis och jag har bakat lite idag.. kanelbullar, släta bullar och så har vi gjort oss en varsin semla me. Jättegott blev det.
Idag sov vi till 10-tiden, gick upp och åt god frukost med rostebröd och ägg. Sen skottade Dennis lite ute, har kommit runt en decimeter i natt.. svärfar kom med traktorn och körde med snöplogen på parkeringen..

Därefter körde vi till Kalmar. Handlade lite på Ikea och Media Markt. Köpte lite nya sängkläder, handdukar och badhanddukar m.m. Och tre nya wii spel och en pistol konsol..
Så nu sitter Dennis och spelar Resident Evil.. det spelet är från 18 år.. rätt läskigt faktiskt. Jag väntar på att få spela mitt nya.. Rabbids.. det är från 7 år.. lite mer lagom för mej :) Syrran Jenny m.fl. har sagt att det skall vara kul, så det skall bli kul att spela när Dennis klarat av att döda denna läskiga typen.

Imorgon kommer Erik hit och fogar.. han har inte kunnat komma fredag och lördag, då dem haft inbrottsförsök på lagret. Så dem har haft inventering m.m. Men imorgon skall han komma efter lunch. Skönt med sovmorgon.. Jag jobbar imorgon me så..

Hoppas allt är bra med er och att ni får en mysig alla hjärtans dag!
Kram Hanna

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback