14 januari 2010

Hej hej!
Har nyligen vaknat efter några timmar sömn efter nattens jobb.
Nu har jag bara en natt.. sen är jag ledig till måndag. Kommer ha fullt upp till dess p.g.a. kalaset.
Dennis är och handlar det sista till det nu. Han tog det på väg hem från jobbet.. så slapp vi åka in sen.

Jag känner mig inte helt på topp.. har massa hjärnspöken och blir ledsen p.g.a. en del personer som uttrycker sig om massa, istället för att ens vilja försöka förstå och sätta sig in i en sak...
Men men.. sånt är väl livet tyvärr!

Skall inte tänka mer på det nu, utan på allt roligt jag har framför mig.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman... ah va skönt att du är ledig tills måndag sen =)

Tråkigt med dina "spöken" kanske kan gissa mig till vilka det handlar om..? hmmm... Tråkigt är det ju iaf :(

Jag längtar verkligen till på lördag nu!! Asså nästa lördag :P Ska bli jättekul! Vet inte vad jag ska ha på mig än bara.. hmm... :P de löser sig nog! Ska bli jättekul att träffas =)

Pusss

2010-01-14 @ 21:53:43
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback