Presenter :)

Vill tacka alla igen för alla fina presenter! Alltid kul med presenter ;D

Från syster Annika med familj:
 
Ett jättefint halsband, som jag tog på mig direkt jag fick det! :)

Mycket god doft av Avril Lavigne Black Star heter den.. häfig flaska!

Och så fick jag även massa lyx från Body shop av dem! Doftar ljuvligt...
Tack storasyster Annika med familj!

Storasyster Jenny med barn
(som dock ej kunde komma, men skickade med present med bror) fick jag det här:

Massor gott godis från Elit- choklad! Kommer en bättre bild nedan, svårt att se genom celofanen..

Chokladklubba, te, snöbollar, polkaspirelar och en polagrisros.. nu har jag och gotta mig ;)

Och ett mycket uppskattat presentkort!
Tack syster Jenny med barn!!


Av storebror Magnus och Monica fick jag:

Presentkort på Karlskrona centrum förening!! Kanon.. då kan jag köpa i vilken affär jag vill ;D
Tack brorsan och Monica!!!


Pappa och Ann-Christin hade också fin fina presenter med sig:

En kaktus i super läcker vriden vas med massor med kulor i! Skall jag ha i badrummet när det blir klart!

Och så det som alltid behövs; Pengar! Hmm, undra vad man skall köpa för dem?!? :)
Tack papsen och Anki för presenten!!


Av Joel, Thina, Hugo, Phille och Lina fick jag:

Fina ljusstakar från Cervera... tror jag skall ha dem i vårt sovrum.
Tack så mycket för presenten!!!

Av svärmor, svärfar och Jonna (och lilla Nea me såklart) fick jag detta:

Massa grejor.. och utan celofan ser det ut så här :)

En ljuslykta inredd med ölandssand och snäckor från Böda, cider, nötter, ost & kex, choklad, kropps scrubb, ansiktsmasker, badgrejer m.m.

En fin sten låg det också i  presenten..

Och så fick jag pengar av dem också.
Tack svärföräldrarna och Jonna :)


Ja alla dessa fina presenter fick jag utav min familj igår. Blev himla glad för allt!
Av Dennis fick jag en present i fredags.. ett Wii träningsspel.. som jag önskat mig, så nu hoppas jag att jag kommer i form lite och kanske kan stärka min rygg och så... sen skulle jag få mer på tisdag... för det är ju då jag fyller ;)

Men kolla in så mycket spa grejer jag fick nu i helgen!! Perfekt nu när badrummet blir klart förhoppningsvis inom 2 veckor! ;D


Tack och hej!!!!!

Kram Hanna


Kommentarer
Postat av: jenny singh

Åhh vad massa fina presenter du fick"

2010-01-17 @ 20:12:48
Postat av: Milla

Vilka fina presenter du fick!!

Jag fick samma parfym när jag fyllde år, den luktar ju såå gott :)



Kramar

2010-01-17 @ 20:48:31
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Tea

åh..vad fina presenter du fick.Alltid uppskattat att få egengjorda presenter..vad du ska pysslas om nu.Behövs ibland.

2010-01-17 @ 22:57:04
Postat av: Jenny

Oj så mycket fina presenter du fick gumman! Så roligt!! =)

Pusss

2010-01-18 @ 00:32:43
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback