25 års kalas!


Japp igår var det dags för mitt 25 års kalas! Det blev en väldigt lyckad kväll.. maten blev god, tårtorna blev jag supernöjd med och goda blev dem (äntligen har jag gjort tårta heelt själv). Jag fick jättefina presenter och det var trevligt sällskap :) Här nedan kommer massa bilder från kalaset med lite text till.

Så här såg jag ut.. lite sommarklädd så här i Januari ;) Men det var så varmt och gott i huset då vi eldat hela dagen.

En härlig puss av älsklingen innan folket kom <3

Dukat upp med långbord :)

Jag bjöd på tacos som verkade populärt!

Här mumsar dem

(Nea) Svärmors chihuahua/papillon och Turbo kröp in i Neas bur.

Monica & min bror Magnus och Pappa och sin sambo Ann-Christin

Lite folk :)

Syster Annika och halva Ann-Christin väntar på att få ta lite fika ;)

Jag skall skära upp tårta till mig! (ni får ett inlägg om bara tårtorna senare)

En glad snart 25 åring

Ryggarna på Annika,Magnus och Joel.. närmst fönstret är Donald (min svärfar), Dennis brorson Hugo, svärmor Kristina, Monica och min bror Magnus.

Pappa med kepsen framför ansiktet, Ann-Christin, Dennis, Jonna. Lina, Phille och Thina.

Jonnan knasar sig!

Jag, Jonna och Lina (som är Philles nya tjej, Dennis brors tjej.... alltså.. hehe)

Normala familjen?? hmmm....

Dennis.. med röda eyes....

Min storasyster Annika och hennes Magnus

Svärfar Donald och pappagrisen Jonna

Ja det var lite bilder det... nu skall jag ta en bensträckare.. sedan gör jag ett till inlägg om tårtorna och sedan ett om presenterna... Så håll utkik! :)

Vill tacka alla igen för att ni kom och för fina presenter jag fick av er.
Syster Jenny med barn och Mamma träffar jag en annan gång, då dem ej kunde komma.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fin du var Gumman! =) Det ser som att det blev ett väldigt lyckat kalas =)=) Ni var rätt många också va??

Pussar

2010-01-17 @ 18:41:33
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Annika

Magnus o jag tackar så jättemycket för allt gott i går! (fina bilder du lagt in)

2010-01-17 @ 22:25:10

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback