8 januari

Hej!
Idag skiner solen, men trots det är det ändå minst tio minus grader ute.. Brr.. Och nu i natt och imorgon natt skall jag jobba, så det gäller att ha mycket kläder på sig för att inte frysa..

Idag vaknade jag 10.20 av att svärfar kom med traktorn och plogade vår gårdsplan och vägen utanför. Snällt av honom :) Men tur att han inte kom tidigare.. för det låter ju lite :P

Tycker dagarna bara springer iväg.. redan gått mer än en vecka sen nyårsafton!

Här är en koncentrad jag när jag lagar gårdagens middag:

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi Vad lagade du som krävde sån koncentration då?? :P Falukorv??? ;)

Puss

2010-01-12 @ 21:47:38
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback