=)

Hej på er! Idag är det min födelsedag :) Tjoohoo.. 25 år!
Kommer inte fira nåt idag.. inte mer än lite god mat och sedan skall jag ju jobba.

Idag kommer "Kjell i hagen", rörmokare... han skall ta bort elementet från badrummet.. Och ikväll skall väl Dennis fixera golvet och imorgon bitti lägga dit golvslingan (golvvärmen). Och imorgon kväll hoppas vi att Erik kan komma och börja flytspackla inför kakelsättningen.
Nu går det undan! ;D Härligt!

Jag längtar så tills på lördag då mina älskade bästa vänner kommer! Pauline och Jenny! <3 Skall bli så kul! Saknar er båda nåt oerhört!

Här är en jäkla bra låt som sätter sig i huvet :)


Ha en bra dag idag på min födelsedag ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Milla

Hipp hipp hurra!!!! Stort grattis på 25 års dagen!!

Hoppas du har haft en toppendag :)



Kramar

2010-01-19 @ 21:37:10
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det var en bra låt! =) Har jag inte hört innan! Så härligt att badrummet snart är klart!!! :D:D Så alla dina presenter får flytta in dit ;)

Pusspuss gumms!

2010-01-20 @ 00:09:53
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback