Gott nytt år och God fortsättning

Heejsan :) Först av allt vill jag önska er som läser ett gott nytt år och en riktigt god fortsättning!! Hoppas att ni hade en mysig nyårsafton! Som ni säkert har märkt har jag inte bloggat på några dagar.. men det har inte funnits tid till det :P 


Nu tänkte jag berätta om vårt firande av det nya året.
Min storasyster Annika och hennes familj kom hem till oss vid 15-tiden. Dennis och Magnus spelade lite Wii tillsammans med barnen. Och vid 17 var dem i Bergkvara för att kolla på fyrverkeriet dem har där varje år. Under tiden förberedde Annika och jag vår tre rätters meny. Så här såg den ut.

Visst lät det gott :) Det var det också. Här kommer lite bilder under kvällen.

Dennis & Jag

Dukningen

En godisblomma från barnen :)

Förrätten

Annika, Magnus och Magnus dotter Amanda

Min systerdotter Amanda (båda tjejerna heter Amanda), Phille och Dennis.

Varmrätten

Slappar lite framför tvn med massor med godis :)

Massor med godis :)

Vit choklad pannacotta med hemmagjord hallonsås.

Vid tolv slaget =)

Fint med alla marschaller

Sen innan dem åkte så slappade vi framför tvn. Mätta och belåtna. Dem åkte vid halv 2 tiden..

En jättevacker blomma vi fick av Annika med familj

Det var allt från denna nyårsafton och nu hoppas vi på ett riktigt bra år 2010!

Puss och kram

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gott nytt år på dej me gumman! så trevligt ni verkar haft det =)=) Kul me nyårsafton!! Vilken söt blomma från barnen :P

Ja!! Nu får vi hoppas att 2010 blir ett riktigt bra år!!

Pussssssssss

2010-01-01 @ 20:33:19
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback