Idag..

Hejsan!
Ojojoj, idag har jag gått runt som en zombie här hemma. Har sovit nån ynka timma bara.. Vid tio började Dennis riva bort lister i "badrummet" och banka och ha sig.. och vid 12 kom Johan och då körde dem med massa maskiner.. lät som den skulle riva hela huset.. Så trött som jag var steg jag upp då.. kunde ju ändå inte sova.
Så det killarna har gjort idag är att sätta dit den nya toadörren.. den är något större/bredare än den gamla dörren som suttit där. Så de har ju kört med nån sågmaskin. Men det blev himla bra..
Fönstret blev kanon... dem körde med motorsågen för att göra det bredare, så att det nya fönstret fick plats...

Så det är det som är gjort på den fronten idag..

Själv har jag inte gjort många knop... Lagat mat till oss; köttfärs/potatisgratäng med sallad och så till.. Ja.. det är väl det... Nu ska jag fortsätta att slappa. Och sen sova!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Dennis

skönt att det är klart. fan vad det skulle jävlas förlåt att jag väckte dig så tidigt puss gullet

2010-01-06 @ 20:23:54
Postat av: Milla

Tack för ditt tips :)

Hoppas du fick en lugn och mysig kväll så du fick vila lite :)



Kramar

2010-01-06 @ 23:47:35
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback