Lite av varje

Hej på er!
Idag steg Dennis och jag upp vid 06-tiden. Vi skulle lämna min bil på reperation och lackering. Sen körde Dennis hem mig igen.. helt död var jag.. var hemma lite innan 8 tror jag... Tog på mig min sköna pyjamas och kröp ner i sängen, somnade och sov enda till 11.40 :) Såå skönt. Kände att jag behövde sova lite eftersom jag jobbar inatt, trodde dock inte att jag skulle sova så länge.

Vid halv 2 åkte jag hem till mamma med lite tårta och så som blivit över från kalaset. Vi satt och pratade lite och jag fick även present utav hemma. Fick pengar av henne. Tack mummi!

Nu har jag lagat mat och vi har ätit och nu skall jag bara slappa tills jag skall åka till jobbet.
Fick min födelsedagspresent av Dennis idag me. (Skulle fått den imorgon egentligen.. men rörmokaren kommer hit då.. så det blev idag). I vilket fall så fick jag örhängen och ett halsband av honom och även presentkort på Lamon Parfymeri :D Tack så jättemycket älskling!!! Och så fick jag ju Wii spelet i fredags :)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hääärligt att somna om du ;)

Så kul tt få bilen fixad! Tar det lång tid för den att bli klar?

Åh så bra med ett presentkort!! Vd ska du köpa för det?? :P

Pussar

2010-01-20 @ 00:06:44
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback