4 months left

Hej hopp!
Sitter och mumsar i mig lite tonfisksallad till lunch.
Har varit på banken idag och grejat lite, därefter tog vi ett dopp i syrrans pool. Vi kände oss lite som inkräktare, eftersom dem inte är hemma.. dem är ju på Böda. Men jag hade ju så klart frågat om lov först. 27 grader var det i poolen... :)

Sen åkte vi till Dalskär och åt glass. Handlade lite på ica och sprang in i djuraffären och köpte ett varsitt ben till hundarna med pizzasmak, som dem ska få sen.

Idag är det också 4 månader kvar till vårt efterlängtade barn är beräknad till :) Känns som lång tid, men ändå inte :) Tror att tiden kommer gå fort. Det är så härligt att varje dag få bekräftelse att den är där inne i min mage och växer! Den har verkligen vattengympa där inne :)

Imorgon ska jag till sjukgymnasten, hoppas på att få lite bra tips.

Och Dennis ska flyga till Stockholm. Hans chef ringde honom förra veckan och frågade om han kunde/ville följa med och kolla på ett jobb där på en båt som han sedan ska ha hand om här på varvet. Så imorgon är han borta över dagen med sin chef Kent... Det ville han ju inte missa, trots att han egentligen har semester. Men nu får han en semesterdag sparad istället :)

Jag får väl ta och packa lite imorgon me.. för på fredag åker vi tillbaks till Böda, till syrran och Magnus.. som är barnfria där denna veckan. Så vi ska sova en natt i deras husvagn... sen åker vi hem på lördag eftermiddag/kväll någon gång. Ska bli mysigt. Och jag hoppas dem är sugna på att va i poolområdet en av dagarna för på kvällen har dem Aromabastu där! Och så är det ju skönare att bada i poolen än i havet. Fast stranden är ju mysigare iofs...

Det var alles för idag.. snart ska jag ut och måla på min brevlåda :)

Kramiss


4 månader kvar!!!


Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback