Blogga (bilder)

Hej svejs igen!
Idag har äntligen utbygget påbörjats... den gamla cementplattan som vi haft den inglasade altanen på åkte väck.. och så har det grävts och dränerats och lagts makadam och just nu i skrivanade stund kör Dennis med en maskin på makadammet..

Här kommer lite bilder...

Katterna va rädda när grävmaskinen va igång... därför hade jag Engman i buren med en mörk filt över så han kände sig tryck. Turbo låg under soffbordet.. mina små misar!

Så långt har vi kommit än så länge... mycket längre än vad vi räknat med.. och imorgon kommer dem igen, tidigt som attan på morgonen.. Min gräsmatta är totalt mörbultad dock :( Och mina gula blommor är totalmos.. Men men... allt kan man ju inte rädda :)

Kram


Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback