Mitt nya smeknamn......

Tjockis... tjockis... tjockis!!! Det har man fått höra idag och så pekar dem på magen :P Så det har verkligen blivit mitt nya smeknamn.... "Hej tjockis!!"...
Har varit på kalas idag och firat syrrans bonusdotter Amanda. Hon blev jätteglad för sina presenter, vi fick god pizza, och tårta och jordgubbar med glass och grädde.. riktigt mumsigt!

Tyvärr glömde jag kameran hemma!

Idag blev det även årets första dopp... i och för sig i en pool, men inte dåligt för att vara jag! Två gånger var jag i det 24 gradiga vattnet.. Både kallt och skönt på samma gång... hade gärna velat ha några grader till.. badkruka som man är :P

Till helgen blir det nog mera bad.. fast kanske tom i havet... det ska bli kanonvarmt och vi har bestämt att vi ska iväg och tälta på Böda sand! Härligt!! Syrran med familj ska vara där också. Dem har ju en stor pool me på campingen om det är för kallt i havet. Så det lär ju bli lite minigolf och mys också! Ska ha ett tre manna tält så får vi plats med min specialmadrass.. Lite jobbigt med ryggen, men jag vill så gärna hitta på nåt mer kul nu under semestern.
 
Får tacka för era tips om att åka iväg.. men det får bli Böda som sagt :)

Imorgon ska jag till läkare.. lite nervös inför det..

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Milla

Japp, det smeknamnet kommer automatiskt ;)

Böda låter ju supermysigt!!



Det klarnade åt det positiva hållet ;)



Kramar

2010-07-07 @ 23:24:39
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha ja det smeknamnet kommer du inte undan nu ;)

Men härligt att ÄNTLIGEN få höra dem orden kan jag tänka mig! :)

Oh mysigt med Böda, hoppas du kommer sova gott!

Puss

2010-07-08 @ 11:56:49

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback