Paket..

Postbilen kom precis och tutade..
Då hade dem en leverans från Landstinget....
Och ja, jag väntade ju på lite fler grejer till blodsockerappareten.. nålar och stickor....
Men trodde inte jag skulle få så mycket! 600 nya nålar :O iofs stcker jag mig 7 ggr per dag.. inte alltid med oftast... men såå mycket???
Synd att det inte va nåt roligare på posten :P

Nu sitter jag och äter tonfisksallad i värmen.. och snart ska vi åka iväg och köpa lite grejor till staketet.. till grindarna och lite till kattrastgården och kanske hundgården me... Ikväll får vi nog upp det sista nätet på staketet, sen är det bara grindarna kvar :)

Dennis och jag är sugna på någon dagsutflykt eller så nu på semetsern, men kan inte riktigt komma på nåt.. Det får inte va för dyrt heller.... har ni några tips? Funderar på Skåne.. så fint där.. Stenshuvud eller nåt... fast då får man gå så jäkla mycket, vilket mina fossingar och rygg inte riktigt pallar längre...
Gränna är ju också supermysigt...
Kom gärna med förslag om ni har :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmmmm svårt vad man ska hitta på! Men Åhus ska ju vara väldigt fint sägs det! jag har iofs aldrig varit där... men de ska väl ha sveriges längsta sandstrand tror jag.. annars gillar jag Huseby mycket! http://www.husebybruk.com/



Puss!

2010-07-05 @ 21:39:40
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Jättesvårt.. Det finns ju så mycket fint att se :)

Vi ska söderut på semester, till Kristianstad för att hälsa på barnens farfar med familj. Sen blir det ett stopp på Astrid Lindgrens Värld på vägen hem :)



Kramar

2010-07-05 @ 23:02:29
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja du behöver ju inte vara rädd för att dem ska ta slut iaf ;)

Ni kan ju åka till Kristianopel, e så fint o mysigt där tycker jag :) Fast det kanske e för nära?! :P

Svårt att veta vart man kan åka när man aldrig kommer iväg nånstans :/

Puss

2010-07-06 @ 17:36:59
Postat av: Cissi

Åhus strand är jätte fint =) och om ni är där ska ni äta glass på "tre toppar" =).Ystad eller simrishamn är fina ställen att åka till.Kramis

2010-07-06 @ 18:58:54

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback