Sommar och sol!

Tjoflöjt! Shit redan söndag idag och vi har redan haft semester i två veckor..
Helgen har varit bra! Var på nostalgin igår och kollade på alla fina gamla bilar. Men jag va rätt trött eftersom man gick hela tiden.
Kikade lite på Magnus Samuelsson (Sveriges starkaste man) som också var där. Han lyfte några tunga stenar och så.. tror den tyngsta stenen vägde 200kg!! :O

Idag har vi iaf varit hemma hos mamma med min gamla dator. Och ja.. det är inte lätt att lära en gammal hund sitta :P Men hon kommer säkert in i det också snart :)

Sen har vi varit hemma idag.. grejat med staketet, nu är det inte så mycket kvar innan det är klart.. skönt!
Syster Annika, Magnus och Malou kom förbi med familjepizza som vi delade på.. var gottigt! Den var verkligen big!!! Fick knappt plats med tallrikarna på bordet vi har ute :P

Nu äter jag lite vaniljglass och goda hallon till.
5e dagen som jag sticker mig och kollar sockret. Ligger förlågt hela tiden nästan, men inte överdrivet mycket. Och det är ju bättre att ligga för lågt än för högt. Den 14 ska jag träffa en läkare om sockret.. Är väl mest för att kolla hur jag legat och så...

Har börjat få problem med ryggen nu igen, var bra ett tag med vaknar varje morgon med grym ryggvärk, så jag inte kan ligga kvar i sängen :( Tråkigt som bara den. Funderar på att kontakta en sjukgymnast för lite rådgivning och ryggövningar.

Det var alles för idag!
Hoppas ni njuter av sommaren!

Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Låter som en härlig helg :)

Jobbigt med ryggen, det är nog en bra idé att gå till en sjukgymnast.



Kramar

2010-07-04 @ 22:46:55
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback