♥ Älskling!!! Grattis på din födelsedag!!! ♥


Idag fyller min underbara sambo år!! Han blir 26 år! Jag steg upp kl.05.45 imorse och fixade födelsedagsfrukost med hans favoriter och han fick en klocka i present. Efter hans jobb ikväll har han beställt köttfärslimpa med kokt potatis och brunsås till :)
Grattis Dennis! ♥

Snart ska jag bege mig in till stan och träffa min vän Pauline en sväng. Jag ska handla en present till brorsans tjej som fyllt 25 år.
Nu har vädret blivit sämre igen.. ska regna iaf hela första dagarna denna veckan. Hoppas på regnfritt på lördag då vi ska ha Dennis kalas.. kommer ju massa barn då som säkert vill va ute och leka lite i trädgården. Än så länge vet jag att vi blir 21 personer och det är 4 st som inte gett besked ännu och detta är bara våra närmaste familjemedlemmar.. hehe..

Imorgon ska jag och Dennis till Kalmar sjukhus.. där ska jag göra nåt så trevligt som glucos belastningen.. isch isch, har hört att det inte ska smaka allt för gott, plus att man får sitta och dryga där i 2 timmar. Så ikväll från klockan 20 ska jag fasta :/ Synd att det blev på Dennis födelsedag.. då vill man ju äta lite gott på kvällen.. Men det får gå ändå :P

Nu måste jag göra mig iordning för stan!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stort Grattis till Dennis!! Hoppas ni har en mysig kväll!!!

spännande med Glukos-belastningen... Hoppas att de går bra!! Jag ska inte göra nån förren i vecka 25 typ... Verkar inte så kul direkt! Menmen!

Ha de bäst gumms!

Pussa

2010-06-07 @ 21:09:15
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Grattis till sambon!! :)

Hoppas allt går bra imorgon på sjukan.

Har själv aldrig gjort den konstigt nog, men har hört att det är en speciell smak ;)



Kramar

2010-06-07 @ 21:41:04
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback