En dag hos syster yster

Hej!
Dagen blev inte riktigt som planerat.. den blev mycket mycket bättre :)
Syster Annika ringde vid 11-tiden. Åkte dit och provade lite mamma-kläder från hennes jobbarkompis som fått barn.. så 5 plagg fick följa med mig hem :)
Jag hade med mig svärmors chihuahua Nea.. så hon och Annikas hund Malou fick busa av sig..
Vi tog en promenad med dem och köpte glass.. och tog en längre promenad hem sen i skogen.
Sen åkte vi iväg en sväng och handlade lite.
Vid halv 6 var syrrans sambo Magnus hemma och även min gubbe kom och vi hade fixat mat till oss... Ungspotatis och rotsaker, grillade kycklingspett, bearnaisesås, tzatsiki och sallad.. och detta goda åt vi samtidigt som vi kollade på Wallanders nya film som kom ut idag!
Så det blev en halvdag + en kväll hos syster yster idag!

Snart blir det upp och sova, för imorgon ska vi upp tidigt :) *längtar*...

Hoppas er dag varit bra!
Kram Hanna

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad mysigt att få se den lilla i magen igen!! Det är lika underbart varje gång :)



Kram gumman <3

2010-06-16 @ 23:20:51
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Oh det lät som en riktigt härlig dag! :) Skönt att du fick dej lite mammakläder med.. Puss

2010-06-17 @ 17:42:30

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback